خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 07:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پولادی:

بیمارستان‌های نوشهر و چالوس از نظر تامین تجهیزات و پزشک متخصص فوق‌العاده عقب هستند

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس دوازدهم، افزود: بیمارستان‌های این منطقه هم از نظر تجهیزات و امکانات، هم نیروی انسانی و هم پزشک متخصص فوق‌العاده عقب هستند و لازم است مسئولان مربوطه برای ساماندهی آنها تدبیری بیندیشند.

کامران پولادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه خود که پیگیری آنها را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است، گفت: یکی از مهمترین مشکلات این منطقه مربوط به حوزه سلامت است کما اینکه بیمارستان‌های نوشهر، چالوس، کلاردشت و مرزن‌آباد هم از نظر تجهیزات و امکانات، هم نیروی انسانی و هم پزشک متخصص فوق‌العاده عقب هستند و لازم است مسئولان مربوطه برای ساماندهی آنها تدبیری بیندیشند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس، کلاردشت و مرزن آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وضعیت مدارس از دیگر مشکلات مهمی است که قطعا برای بهبود آنها تلاش خواهیم کرد چراکه تمام مدارس این منطقه فرسوده هستند و از زمانی که ما در آنها تحصیل می‌کردیم تاکنون هیچ تغییری در آنها ایجاد نشده است که این در شان دانش‌آموزان این منطقه نیست.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مهمترین مشکلات این منطقه به وضعیت راه دسترسی تهران-شمال برمی‌گردد که متاسفانه بیش از 80 سال قدمت دارد اما هنوز به طور جدی ایمن‌سازی و بهسازی نشده است و در شرایطی که تعداد زیادی از مسافران روزانه از این مسیرها تردد می‌کنند با وقوع یک سیل مسدود می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت از دیگر مشکلات این منطقه است که جهت پیگیری در اولویت برنامه‌هایمان قرار دادیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380382
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار